Friday 27 February 2015



درخواست فوری از داعش
ناجح ابراهیم/ حسام الدین صدیقی



خواهشمندم : از رسول گرامی اسلامی- صلی الله علیه وآله وسلم -دوری گزینید واسم او را بر زبان جاری نسازید .. و یا از او سخن نگویید .. ونه حتی احادیثش یا زندگینامه اش را شرح ندهید… چرا که شما به سادگی و بدون هیچ مشکلی چهره مبارک او را زشت جلوه داده ،آن هم به بدترین شکلی که امکان دارد… و لباس سفید رسالتش را با ریختن خون های حرام لکه دار می نمایید و با جهل و حرکت‌های شورشی‌ تان “پیام رحمت و مهربانی” او را پنهان می سازید.
ای داعش ! خواهشمندم از ابراز نظرهای شخصیتان در مورد رسول گرامی اسلام – صلی الله علیه وآله وسلم – و رسالتش، خودداری نمایید و اجازه دهید خودش دربارهٔ خویشتن سخن بگوید… شما بدترین وکیل مدافعی هستید که می خواهد از اسلام “عدالت ورز” دفاع نماید… و خیانتکارترین تاجری هستید که با تلاش هایش تجارت پرمنفعت اسلام را به تجارتی ورشکسته و پژمرده تبدیل نموده، حتی در سرزمین های مسلمانان ، بگذریم از سرزمین های غیر مسلمین …در طول تاریخ اسلام هیچ کس همانند شما مردم را از نبی گرامی اسلام متنفر نساخته و ایجاد شک و تردید و سوال در بین مردم در مورد رسالت ایجاد نکرده است.
پیامبر اسلام -صلی الله علیه وآله وسلم – یکی از یارانش را که با طولانی کردن نماز سبب شده بود برخی، آن را رها کنند ، توبیخ نموده و فرمود : “برخی از شما مردم را از دین متنفر می سازید” ، پس اگر ایشان بودند و “داعشیان جاهل” را مشاهده می‌نمود، چه می فرمود، درحالیکه می دید داعشیان ،افراد بی‌گناه را پیوسته سر می‌برند ؟!
اى “داعش” از پیامبر اسلام – صلی الله علیه وآله وسلم- نقل قولی ننمایید وحتی اسم او را نیز برزبان جاری نسازید و از زندگینامه او هم سخن نگویید…
روزی پیامبر اسلام – صلی الله علیه و آله وسلم – پرندهٔ پریشان حالی را مشاهده نمود که اطرافش را می نگریست، پس فهمید که چه مشکلی دارد ، به اصحابش فرمود: چه کسی با برداشتن جوجه‌های این پرنده، او را پریشان ساخته است، جوجه‌هایش را به او باز گردانید…. پس یکی از اصحاب رفت ودرحالی آمد که جوجه‌های این پرنده را با خود به همراه داشت آمد .
ای “داعشیان” شما دیگر نباید از قرآن سخن گویید، قرآنی که شرم داشته جواز قتل اسرای جنگی را دهد، تا اینکه بهانه ای برای برخی ها جهت تعدی به اسرا نباشد . بلکه تنها موردی که اجازه داده است، آزادی اسرا در ازای منت گذاشتن و فدیه دادن بوده است. قرآن کریم فرموده است : پس از آن یا منت نهید [و رها کنید بدون فدیه‌] یا فدیه بستانید [و رها کنید]، تا اهل کارزار بارهای [سلاح‌] خود را فرو گذارد.
و مجازات سنگسار را به علت شدت و سنگینیش ، ذکر ننموده تا اینکه مورد سوء استفادهٔ هر حاکم ظالم و گروه فاجری قرار نگیرد.. به رغم اینکه مجازات های ذکر شده در سنت آمده است .
ای “داعش” .. پیامبراسلام – صلی الله علیه واله وسلم – را رها کنید و اجازه دهید رسول الله ـ صلی الله علیه وآله وسلم ـ خودش از خویشتن و رسالتش برای دنیا سخن بگوید و ساحت مبارک ایشان را، به خاطر اهداف پست سیاسی خراب ننمایید.
ای “داعش” رسول الله -صلی الله علیه وآله وسلم – را رها سازید تا مردم را مژده دهد، تا زمانی که شما بر نفرت پراکنی پافشاری می کنید… او را رها کنید تا مردم را متحد کند، مادامی که از تفرقه افکنی بین امت اسلامی – عربی دست برنداشته اید…
او را رها کنید تا بنا کند، آنگاه که برای ویران سازی هرآنچه بنیان نموده ، کار می کنید … او را رها کنید تا رحم کند، تا زمانی که تخصصتتان در قساوت ،بی رحمی و سنگدلی استوار گشته و برآن اصرار می ورزید….
“پیامبری” که اهل بخشش و گذشت بوده را رها نمایید، چرا که گویا تا به حال آیه ای از عفو وگذشت هم نشنیده اید.
آیا تا به حال این آیات را شنیده اید : پس ( ای پیغمبر ! ) گذشت زیبائی داشته باش … و از ایشان درگذر و بگو سلام …
شرمنده ای “داعش” ، به‌ درستی که شما عفو و گذشت را نمی شناسید ،
آیا کسی درباره “عفو زیبا” با شما سخن گفته، عفو بدون عتاب و سرزنش ؟!
پیامبر اسلام – صلی الله علیه وآله وسلم- را رها سازید، تازمانی که قلب هایتان عاشق انتقام جویی است … او را رها سازید و فتنه ها و آتش های نفرت انگیزی را که هر روز روشن نموده، خاموش سازید. ای “داعش” چه نسبتی بین شما و رسول الله – صلی الله علیه وآله وسلم – وجود دارد ؟ درحالیکه هیچ نزدیکی، چه از باب معنوی و چه نسبی با او ندارید .. ونه دوستی و محبت … و نه پیروی و اطاعت نمودن … رسول الله – صلی الله علیه وآله وسلم – با صفت رحمت معرفی شده است ،آنچنان که قرآن می فرماید : و ما تو را جز رحمتی برای جهانیان نفرستاده ایم “،
درحالیکه شما خود را به گونه‌ای نمایش داده‌اید که گفته شده ” داعش از سوی شیطان ویرانگر فرستاده شده … تا برای جهانیان حامل انفجار باشد …وهمچنین سوزاندن ، نفرت پراکنی وذبح نمودن جهانیان .
چه ارتباطی میان شما و رسولی وجود دارد که مردم را به انتشار صلح و دوستی در بین یکدیگر تشویق می نمود .. درحالیکه شما پیروانتان را به نشر خرابکاری و سربریدن مردم دنیا ترغیب می کنید.
چه ارتباطی بین شما و رسول گرامی اسلام – صلی الله علیه وآله وسلم – وجود دارد ،درحالیکه او می فرماید « هرکس به برادر مسلمانش کافر بگوید به درستیکه که کفر به یکی از آن دو برمی گردد . در حالی که شما “۹۹ ” درصد مردم کره زمین و”۹۰″ درصد مسلمانان را تکفیر می کنید.
چه ارتباطی بین شما ورسول گرامی اسلام – صلی الله علیه وآله وسلم – وجود دارد، درحالیکه او می فرماید : “پس هرکسی اهل ذمه‌ای را بیازارد بدرستیکه من را آزرده است “… و شما نه اینکه آن ها را آزرده اید … بلکه آن ها را ذبح نموده و بدان افتخار هم می‌کنید.
چه ارتباطی بین شما ورسولی وجود دارد که می گوید “حق راه (مسیر عبور مردم) را رعایت کنید ” در حالیکه شما هرکس که مخالفتان بوده را ربوده اید و یا درخواست فدیه و یا اخاذی کرده اید و یا با ذبح نمودنشان درصدد لذت جویی برآمده اید.

چه ارتباطی بین شما و پیامبری وجود دارد که برای زنده نمودن مردم آمده است، قرآن کریم می فرماید : “و هرکس کسی را زنده بدارد مانند این است که همه مردم را زنده داشته باشد” در حالیکه شما مرگ و خرابکاری را در هر جایی گسترش می دهید.
چه ارتباطی بین شما ورسولی وجود دارد که خدا را نزد مردم محبوب می‌ساخت ، درحالیکه شما مردم را از خدایشان متنفر می‌کنید… او مردم را از شیاطین دور می نمود … در حالیکه شما کل شیاطین زمین را بر علیه مردم یاری می کنید .
چه ارتباطی بین شما ورسول گرامی اسلام –صلی الله علیه وآله وسلم – وجود دارد، درحالی که او مردم را به سوی بهشت دعوت ونزدیک می ساخت ،در حالیکه شما مردم را از بهشت دور می سازید … او مردم را از جهنم دور می ساخت در حالیکه شما مردم را به سوی آن وعده می دهید.
چه ارتباطی بین شما ورسولی وجود دارد که به همه پیامبران خدا احترام می گذاشت، درحالیکه امروزه مشاهده می شود شما قبور انبیا را منفجر کرده واز آن فیلم هم می گیرید وبدان افتخار می ورزید ؟
ای “داعشیان” خواهشمندم از رسول کریم – صلی الله علیه وآله وسلم – نقل قولی نمایید … چرا که هروقت شما خود را به کسی نزدیک و منسوب نمایید ،مردم از او دوری می کنند.
منبع:

http://www.almasryalyoum.com/news/details/660648






0 comments:

Post a Comment