Tuesday 14 May 2019

با احترام به مردم با فرهنگ ایران ، ازبرخورد توهین آمیزحکومت آخوندی با مهاجران افغانستانی ، ابرازنفرت می کنم

ابراهیم ورسجی
بیست وچهارم ماه ثور1398
این تبصره را درپیوند به مقاله ای به عنوان:" مهاجران افغانستانی که پیاده آمده بود ند وپیاده خواهند رفت"! نوشته آقای حسن فرشتیان ، نشرشده درسایت ملی- مذهبی ، بتاریخ 20 اردبهشت / ثور1398،ارایه کرده ام. ازاین که درصفحه فسبوک / رخنامه ام پخش شده است، لازم دانستم که درسایت اند یشه هم پخش شود، تا دوستان ازآن مستفید شوند. آقای فرشتیان ، ممنون ازنوشته احساسی- عاطفی- انسان دوستان تان درباره رنج های مهاجران افغانستانی درایران ورد سخن های بهوده عراقچی ، معاون وزارت خارجه جمهوری اسلامی که زورش به امریکا نمی رسد وازآوارگان هم وطن من انتقام می گیرد! آری، این ها که عکس هایشان را می بینید؛ مهاجرین افغانستانی می باشند که کمربسته اند به کشورخود برگرد ند یا به ترکیه رفته ازآنجا روانه اروپا شوند.23 سال پیش ، من که کارگرنبودم ودردوره دولت اسلامی مجاهدین رئیس روابط بین المللی وشهردارکابل بودم ،بعد ازآن که درماه میزان 1375 ، انگلیس ، امریکا ، عربستان وپاکستان ،طالبان را به کابل تحمیل کرد ند ، روانه مشهد شدم تا خانه کرایی گرفته همسروفرزندانم را ازپاکستان به ایران انتقال دهم. متاسفانه، درروزنام نهاد قد س 1375 ، اوباشان اطلاعات جمهوری اسلامی- صفوی مرا درمشهد هم زندانی هم توهین وبعد ازتوهین رها کرد ند وبعد ازرها یی اززندان اوباشان ولایی ، توسط هواپیما وارد تهران شده اول ویزه پاکستان ودوم ویزه ترکیه را گرفته انقره رفته چند روزی مهمان سفیرخود مان شدم وبعدا ازآنجا به کراچی ودرپروازی دیگربه پشاوررفتم. خوبی پاکستان همین است که اگرسیاست نه کنی و سال ها بدون ویزه زند گی کنی کارت ندارد.البته که گه گاهی پولیس ها پنج تا ده کلدارگذاره کوه گفته می خواهند که بسیاربهتراست ازرفتاراوباشان اطلاعات آخوند یسم صفوی- حاکم برایران! بنا برآن ، من هم پنجسال درپشاورماندم هم " جهاد افغانستان وجنگ سرد قدرت های بزرگ" را دردوجلد نوشته چاپ کردم. همزمان با چاپ کتابم ، امریکا وانگلیس که طالبان را به افغانستان آورده بود ند روانه پاکستان کرد ند وازمن هم دعوت کردند که به حکومت دست ساخت شان بپیوندم که چنان نکرده با پنج کودکم که بی مادرشده بود ند به کانادا آمدم واکنون شهروند این کشورهستم ودوسایت بنام های :" اند یشه" و"انسان گرایی" را براه انداخته وبه شمار900 مقاله نوشته درآن ها بازاب داده ام وکتاب های:"اسلام وسکولاریسم" ، " اسلام، غرب ودموکراسی" و" اسلام، غرب وحقوق بشر" را نوشته درکابل چاپ وپخش کرده ام ، دوکتاب دیگرهم به عنوان های "اسلام،غرب وتروریسم" و" زبان وجهانی سازی" آماده چپ دارم وتازه یک سا یت نوسندگان امریکایی خواهش کرده است که به انگلیسی هم بنویسم وبه آن قول داده ام که کتابی به عنوان" چرا امریکا درجنگ علیه تروریسم درافغانستان شکست خورد" را بزبان انگلیسی می نویسم وبزند گی با عزت وغرور خود درکا نادا ادامه وازروزهای غمباری که درجمهوریی شیعه ای صفوی زند گی کرده ام هنوزهم رنج می برم.

0 comments:

Post a Comment